Po raz piąty badanie PremiumBrand wykazało, że Marka Śnieżka cieszy się wielkim zaufaniem i najlepszą opinią społeczeństwa i środowiska biznesowego. Skutkiem tego jest przyznanie firmie tytułu Marki Wysokiej Reputacji.
Od 2006 roku PremiumBrand certyfikuje reputacje marek i firm. Jak mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu z FFiL Śnieżka S.A.:
– Znaleźć się w tak zacnym gronie to dla nas wielki zaszczyt – Badanie PremiumBrand to dla nas wyznacznik tego, czy obieramy dobry kierunek w relacjach z konsumentami i partnerami biznesowymi. Cieszę się, że po raz kolejny pozytywnie oceniono nasze starania.
Ocenę reputacji marki przeprowadzono w tym roku w czterech wymiarach:
- referencje
- atmosfera medialna
- zaangażowanie społeczne
- marka jako pracodawca
Śnieżka najwyżej została oceniona w wymiarach „referencje” i „atmosfera medialna”. Największą rozpoznawalnością marka cieszy się wśród osób w wieku 35 – 44 lata o wyższym wykształceniu, mieszkających w dużych miastach.
Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management, realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC.
Data dodania: 30.06.2011