Quick-Step, wiodąca marka podłóg, otworzyła 10 pilotażowych sklepów detalicznych w nowym koncepcie w Europie. Zostały one zaprojektowane tak, aby sprostać zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom współczesnego konsumenta. Aż 3 nowoczesne salony znalazły się w Polsce – w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. To efekt realizacji szeroko zakrojonej strategii rozwoju marki na rynku europejskim.

Quick-Step to belgijska marka podłóg produkowanych przez Unilin, która sukcesywnie rozwija się od ponad 20 lat na polskim rynku. W ramach obranej strategii firma chce maksymalnie ułatwiać konsumentowi proces wyboru podłogi. Pomóc mają w tym m.in. nowoczesne Concept Store, czyli salony marki, w których dostępne są nowoczesne narzędzia i fachowe wsparcie specjalistów. W drugiej połowie lutego marka otworzyła swoje sklepy w Warszawie na ul. Bartyckiej 116 (Super Parkiet) i w Krakowie na ul. Zakopiańskiej 58 (Quercus), oferując tym samym bogate, interaktywne i spersonalizowane doświadczenie zakupowe polskim konsumentom. Ostatnie otwarcie – w Poznaniu (DirectFloor) – zaplanowane jest na 5 marca br.

Belgijska jakość na wyciągnięcie ręki

Sklepy Quick-Step w nowym koncepcie mają ulepszać doświadczenia zakupowe klientów i sprawiać, by wybór podłogi był prostym i przyjemnym procesem. Jest to możliwe dzięki profesjonalnemu doradztwu ekspertów w salonach, ale także bardzo atrakcyjnej, inspirującej prezentacji produktów. Concept Store zostały zaprojektowane zgodnie z trendem phygital, który łączy w sobie słowa „physical” oraz „digital”. Zakłada on, że konsumenci mimo tego, że dalej chętnie dokonują zakupów w sieci, mają także potrzebę doświadczania – sprawdzania, dotykania, przymierzania czy bezpośredniej rozmowy i poradzenia się sprzedawcy. Nowe sklepy marki łączą te potrzeby w jednym miejscu.

„Kupuj, jak lubisz” – możesz zacząć wybierać swoją podłogę samodzielnie w domu lub w sklepie albo z fachową pomocą sprzedawcy. Bez względu na to, jak lubisz robić zakupy, znajdziesz tutaj podłogę dopasowaną do Twoich potrzeb! Przy tworzeniu nowoczesnych Concept Stores kierowaliśmy się myślą: nigdy nie dostaniesz drugiej szansy, by zrobić dobre pierwsze wrażenie. Chcemy zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia naszego brandu i zaprosić ich do świata Quick-Step, dlatego salony to zdecydowanie coś więcej niż “punkt sprzedaży” – mówi Patrycja Krogul, Marketing Manager Unilin, producenta marki Quick-Step. – Polska jest dla nas istotnym rynkiem i cały czas widzimy coraz to nowe możliwości rozwoju właśnie tutaj. Jesteśmy przekonani, że nowy koncept przypadnie do gustu naszym rodzimym konsumentom – dodaje.

Harmonia informacji i inspiracji

W nowoczesnych strefach marki Quick-Step klienci mają możliwość obejrzenia produktów, inspiracji oraz zakupu. Ułatwiają ten proces m.in. dostępne stacjonarnie oraz na stronie internetowej cyfrowe rozwiązania tj. RoomViewer czy FloorExplorer – autorskie narzędzia Quick-Step. Mogą także obejrzeć fizyczne próbki w rzeczywistych rozmiarach, dzięki czemu wybranie odpowiedniego koloru czy struktury zbliżonej do drewna czy kamienia, staje się niezwykle proste. W salonach marki dostępne będą wytypowane przez ekspertów bestsellery, najnowsze kolekcje i trendy – zarówno panele laminowane, jak i winylowe. Klienci znajdą tutaj pasujące do nich akcesoria, takie jak listwy przypodłogowe czy profile wykończeniowe oraz akcesoria do utrzymania podłogi w czystości. Jednocześnie mogą dowiedzieć się więcej o technologii montażu stworzonej przez Quick-Step – Uniclic®.

Concept Store Quick-Step dostępne są w profesjonalnych salonach podłóg: Super Parkiet, ul. Bartycka 116, Warszawa; Quercus, ul. Zakopiańska 58, Kraków; DirectFloor, ul. Obornicka 337, Poznań.

Data dodania: 14.02.2024